Business Superbrands dijazott a Mátrai Erőmű Zrt.

Sajtóinformáció

 superbrands1 

  

                                                                       

A Mátrai Erőmű Zrt. idén augusztusban elnyerte a megtisztelő Business Superbrands 2009 státuszt és ezzel bekerült az üzleti szektor legjobb márkái közé.     

    

A Business Superbrands Program keretében 2009-ben immár második alkalommal ítélték oda a B2B márkák legjobbjainak járó díjakat. A 14 tagú, független szakemberekből álló bizottság döntésének értelmében a Mátrai Erőmű Zrt. Business Superbrand minősítést kapott. Az elnyert státusz segítségével a sikermárkák egy, a fogyasztók, a közvélemény számára is ismert csapat tagjaként öregbíthetik hírnevüket.

„A Business Superbrands díj rendkívül nagy tekintélynek és elismerésnek örvend. Nagyon megtisztelő számunkra, hogy idén a Mátra részesült ebben az elismerésben. Ez azt is jelenti, hogy helyesek voltak azok az erőfeszítések, melyet a hazai villamos-energia termelésen túl a környezetvédelem, a megújulás és fejlesztés területén tettünk és teszünk. A Mátrát  hosszú távú, elkötelezett szemlélet vezeti, tevékenységét olyan felelősségtudattal végzi, hogy valamennyi cselekvése szolgálja a társadalom, az üzleti partnerek, a tulajdonosok és a munkatársak érdekeit. Büszkék vagyunk a Business Superbrands díjra, mivel ez nemcsak az elismerés jele, hanem ez a kiváló minősítés arra is ösztönöz bennünket, hogy tovább haladjunk a jelenlegi úton és további fejlődésre, megújulásra törekedjünk, mind a villamos-energia termelés, mind a környezetvédelem területén" – nyilatkozta  Valaska József , a Mátrai Erőmű Zrt. igazgatóságának elnöke.

 A Business Superbrands vezetői a következőképpen kommentálták a Mátrai Erőmű Zrt. rangos elismerését:Büszkék vagyunk arra, hogy a Magyarországon immár öt éve létező Superbrands státusz mára a márkaépítés igazodási pontjává vált. Örülünk és gratulálunk annak,   hogy a Mátrai Erőmű Zrt. is bekerült a legkiválóbbak közé – hangsúlyozta Wiszkidenszky András a Superbrands Magyarország igazgatója. A kiváló márka iránytű a mai globalizált világban, és akkor tudunk fenntartható eredményeket elérni, ha a termelés,  a szolgáltatás minősége, presztízse, piaci pozíciója és az általa kialakított imázs és brand egyensúlyban van, és hosszú távon egyensúlyban is marad – mondta Dr. Bienerth Gusztáv a Business Superbrands Bizottság elnöke, az Amerikai Kereskedelmi Kamara elnöke.A Magyarországon öt éve működő Superbrands program mellett 2008-ban először indult el a nemzetközi piacon már évek óta meghatározó Business Superbrands program. A Business Superbrands az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait mutatja be, azaz olyan magyarországi cégeket/márkákat, melyek nem elsősorban a fogyasztókat, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak ki.  

                                                                                                  

 Mátrai Erőmű Zrt.