Továbbra is a legkiválóbb márkák közt

2010-BEN IS BUSINESS SUPERBRANDS DÍJAS A MÁTRAI ERŐMŰ
Jövőt építeni, növekedni, új munkahelyeket létesíteni

Idén harmadik alkalommal ült össze az a 18 tagú, független szakemberekből álló zsűri, amely a Mátrai Erőmű Zrt.-t 2009. év után 2010-ben is érdemesnek találta a Business Superbrands 2010 megkülönböztető jelzés viselésére.Közel másfél évtizeddel ezelőtt Nagy-Britanniában marketinggel, kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek köre indította útjára ezt a különleges programot. Céljuk kettős volt: A kiemelkedő erejű márkák reflektorfénybe  állítása, valamint követendő példák bemutatása a fejlődni, tanulni kívánó piaci szereplők számára. Az ötletet jól minősíti, hogy ma már 5 földrész 86 országában jelent különleges minősítést a Superbrands fogalom.A Magyarországon hat éve működő Superbrands program mellett 2008-ban először indult el a nemzetközi piacon már évek óta meghatározó Business Superbrands program. A Business Superbrands az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait mutatja be, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókat, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak ki.A bizottság elé kerülő lista félmillió működő vállalkozás szűrésével, továbbá a legnagyobb hazai szakmai szervezetek, illetve a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, és számos megyei iparkamara etikai és számszaki ismérvei alapján tett ajánlásainak figyelembevételével jött létre. 

 

  
Ebbe a mintegy 3000 márkát/céget tartalmazó listába egyaránt beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek csakúgy, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – kisebb vállalkozások, melyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak. A Business Superbrand cím újbóli elnyerése nagy siker számunkra, hiszen független szakmai körből kaptunk ezzel megerősítést arra, hogy a Mátrai Erőmű Zrt. értékrendje a maga nemében példamutató. Cégünk elkötelezett a visontai és bükkábrányi térség fejlődésében, társadalmi elkötelezettsége révén értéket teremt a villamos energia és lignitbányászati szektoron kívül is, a mezőgazdaságban, a cementiparban, az építőiparban, a mészkőbányászatban és a szállítmányozásban – nyilatkozta Valaska József, a Mátrai Erőmű Zrt. igazgatóságának elnöke.A jövőt építeni, növekedni, új szegmensekbe bekapcsolódni, szimbiózisban élni a környezetünkkel és új munkahelyeket teremteni, ezek állnak a Mátra menedzsment filozófiájának fókuszában. Ezért bővítjük az ipari parkot, létesítünk első ütemben 100 hektáron energia ültetvényt, vizsgáljuk a gázszegmensbe való intenzívebb bekapcsolódást, az energia tárolás lehetőségét és a nap energiájának hasznosíthatóságát.Innovációs centrummá válni, megtalálni azokat a területeket, ahol értéket teremthetünk az országnak, a tulajdonosoknak és a munkavállalóknak, ez biztosítja a fejlődést, alapozza meg a jövőt – foglalta össze a cím elnyerése kapcsán Valaska József.– Ahogyan az ember is vágyik az ünnepek emelkedettségére, örömére, ugyanúgy a márkáknak is szükségük van jeles napokra. A márkavilág legnagyobb ünnepe az év végén rendezett gála, ahol kiderül, kik kaptak az adott évben Superbrands-címet. A védjegy, mely visszaigazolja mindazt a fáradtságot, megvalósult ötletet, ráfordított pénzt és energiát, amit a márkaszakemberek (marketingesek, píárosok, kreatívok, médiások) egy-egy márka felépítésébe belefektettek. Ismerje meg mindenki a legjobbakat, adózzunk elismeréssel a legsikeresebbeknek! Kívánjunk nekik kitartást, szerencsét és jó egészséget! – hangsúlyozta Wiszkidenszky András a Superbrands Magyarország igazgatója.  

 

 Kovács P IMG_2420_IMG_2444-25 images másolata3

     2x-es BSB 09.10RGB